Тема: Критичне мислення на уроках англійської мови. Ведення домашнього господарства.
Critical thinking at the English lessons. Doing Chores.
Задачі:
- Дати поняття критичного мислення.
- Фонетично відпрацювати лексику з теми.
- Диференціювати вживання теперішнього звичайного і теперішнього тривалого часів. Активізувати навички аудіювання.
- Розвивати мовну здогадку і критичне мислення при роботі над творчим завданням.
- Виховувати позитивне ставлення до повсякденної рутинної роботи.
Хід уроку
- Критичне мислення - вміння аналізувати співставляти, робити висновки, мати свою точку зору.
- Фонетична зарядка
Phonetic drills.
Лексика з теми.
- Вправи на диференціацію
The Present Simple та the Present Continuous.
Питання до класу:
- Яку дію висловлює теперішній тривалий час?
- Яким чином ці часи можна розрізнити в реченні?
- Згадуємо слова-маркери кожного часу:
- Робота сигнальними картинками.
Present Simple - Present Continuous-
червона картка синя картка.
Прослухайте речення зрозумійте його, визначте час та підніміть відповідну катрку.
Listen to the sentence, understand it, state the tence and raise the card.
і 4 тексти:
Знайдіть співвідношення між фото та текстом, доведіть свою думку.
1 текст – зайвий.
You see 3 photos of famous people and 4 texts on the Match photos and texts. One text is extra. Prove your thought.
- Працюємо з таблицею.
На екрані – життєва ситуація. Чоловік і жінка сперечаються про хатні обов’язки. Користуючись таблицею, запитайте і дайте відповіді про ведення господарства в цій сім’ї.
Work with a table. You see a life situation on the monitor. A husband and a wife are argueing about householding chores. Using a table, ask and answer about chores duties in this family.
- Рефлексія.
Summing up the results of the lesson.
- В чому особливість сьогоднішнього уроку?
- Домашнє завдання з точки зору критичного мислення: завершіть вправу про сім’ю, зробіть самоаналіз своїх почуттів під час виконання домашнього завдання.
Після перевірки домашнього завдання учитель порівняє свою оцінку з вашими критичним самоаналізом.
Відчув себе комфортно. Я – молодець!
Відчував себе добре, але були невеличкі проблеми. Я можу їх подолати.
Відчув себе нервово, багато матеріалу було незрозуміло. Що робити?
Було сумно! Я так мало знаю! Уже нічого не зробити!
Конспект
відкритого уроку
англійської мови з теми
«Критичне мислення на уроках англійської мови.
Ведення домашнього господарства».
7 клас
учителя Максимільянівської
ЗШ І – ІІІ ступенів
Голик Олени Павлівни
2016 – 2017 н.р.